Biuletyn Informacji Publicznej

Przedszkole Publiczne Nr 3 w Łęcznej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent

Symbol oferty
1/2024
Jednostka ogłaszająca
Przedszkole Publiczne Nr 3 w Łęcznej Braci Wójcickich 29 21-010 Łęczna
Data ogłoszenia
2024-05-28
Termin składania dokumentów
2024-06-10
Wymagane wykształcenie

Posiada wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku referenta i co najmniej 1 rok stażu pracy lub posiada wykształcenie średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku referenta i co najmniej 3-letni staż pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem

WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

 Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące niezbędne wymagania:

  1. Posiada obywatelstwo polskie.
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiada wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku referenta i co najmniej 1 rok stażu pracy lub posiada wykształcenie średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku referenta i co najmniej 3-letni staż pracy.
  5. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

WYMAGANIA DODATKOWE

  1. Znajomość najważniejszych ustaw związanych z miejscem pracy: Prawo oświatowe, Karta Nauczyciela, Ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy.
  2. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi urządzeń biurowych.
  3. Doświadczenie w pracy w obszarze obsługi kancelaryjnej.
  4. Znajomość obsługi Systemu Informacji Oświatowej.
  5. Znajomość obsługi mediów społecznościowych.
  6. Doskonała organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków.
  7. Odpowiedzialność, sumienność, terminowość.
  8. Komunikatywność, wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi.
  9. Radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres.

 

Zakres obowiązków
  1. Prowadzi czynności wynikające z obsługi programu „i Przedszkole”, w szczególności nalicza opłaty za pobyt dziecka w przedszkolu oraz wydaje zaświadczenia dla instytucji  i rodziców związane z pobytem dziecka w przedszkolu.
  2. Prowadzi obsługę iPKO w zakresie wpłat rodziców za przedszkole, w szczególności bieżące monitorowanie wpłat oraz analizę zaległości oraz prowadzenie postępowania w stosunku do dłużników.
  3. Prowadzi obowiązującą dokumentację magazynową i finansowo-księgową.
  4. Prowadzi System Informacji Oświatowej (SIO) związany z dziećmi Przedszkola Publicznego Nr 3 oraz dba o bezpieczeństwo danych osobowych dzieci i rodziców.
  5. Prowadzi ewidencję faktur w zakresie wynikającym z ustawy o podatku VAT i ustawy Prawo zamówieniach publicznych.
  6. Opisuje i prowadzi dekretacje faktur oraz przekazuje je odpowiednim pracownikom ZOSZiP-u w Łęcznej.
  7. Zaopatruje placówkę w sprzęt, narzędzia pracy, sprzęt zmechanizowany ułatwiający pracę w całej placówce, dostarcza środki czyszczące, dezynfekujące i BHP.
  8. Odpowiada za prawidłowe działanie magazynu chemicznego:
  • przyjmuje, przechowuje i wydaje towary zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • jest odpowiedzialny materialnie za opiekę nad powierzonymi mu materiałami,
  • wnioskuje o odpowiednie urządzenie magazynów oraz zaopatrzenie w sprzęt i narzędzia pracy,
  • ponosi odpowiedzialność materialną za stan powierzonego mu majątku oraz za ewentualne straty powstałe wskutek nieodpowiedniej opieki nad towarami chemicznymi,
  1. Współpracuje z innymi pracownikami przedszkola w celu utrzymania prawidłowych stanów magazynowych.
  2. Prowadzi zapisy na dyżury wakacyjne i związaną z nim dokumentację.
  3. Komunikuje się z rodzicami w ramach spraw wynikających z zakresu obowiązków.

 

Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. CV.
  3. Kserokopie dyplomów, świadectw i zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia, umiejętności.
  4. Kserokopie świadectw lub zaświadczeń potwierdzających przebieg pracy zawodowej.
  5. Oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. (wzór w załączniku)
  6. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz.U. UE. L. 2016.1 w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko referenta. (wzór w załączniku)
  7. Kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata
    z orzeczoną niepełnosprawnością.
  8. Kwestionariusz osobowy. (wzór w załączniku)
  9. Oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego naboru muszą być podpisane własnoręcznie.
Warunki pracy
  1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  2. Praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy - 1 etat tj. 40 godzin tygodniowo (poniedziałek -  piątek, w godzinach 07:00-15:00).
  3. Praca ma charakter pracy administracyjno-biurowej, bezpośredni kontakt z innymi pracownikami, rodzicami.
  4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  5. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  6. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  7. Praca w życzliwym i otwartym zespole pracowników.
  8. Wsparcie w okresie wdrożenia oraz przy realizacji codziennych obowiązków.
  9. Dodatkowe wynagrodzenie w postaci 13-tej pensji i jubileuszy.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Przedszkolu Publicznym nr 3 w Łęcznej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze - referent" w terminie do 10 czerwca 2024 r., do godziny 15:00
w gabinecie dyrektora Przedszkola Publicznego nr 3 w Łęcznej ul. Braci Wójcickich 29, 21-010 Łęczna lub pocztą tradycyjną na wymieniony wyżej adres. Dokumenty, które wpłyną do Przedszkola po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA - REKRUTACJA PRACOWNIKA

 Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych         i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

  • Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Przedszkole Publiczne nr 3 w Łęcznej, ul. Braci Wójcickich 29, 21-010 Łęczna e-mail: trojka@przedszkole3.leczna.pl tel. 81 531 55 62
  • Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  • Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 

Załączniki
  • docx 14,4 KB pobrano: 11 razy
  • pdf 140 KB pobrano: 16 razy
  • docx 35,6 KB pobrano: 11 razy
  • docx 13,9 KB pobrano: 7 razy
  • docx 15,8 KB pobrano: 7 razy
  • png 0,82 MB pobrano: 9 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wioleta Chołast
    Dodano do BIP dnia 28-05-2024 09:08:20